گردونه شانس

شانس خود را برای خرید محصولات نورینه امتحان کن

فهرست مطالب

لوستر کودک

لوستر اتاق کودک یکی از عناصر تزئین در دکوراسیون داخلی اتاق نوزاد شما میباشد و میتواند با انتخاب درست جلوه خاصی به اتاق کودک دلبندتان ببخشد. در این جهت باید سعی نمایید، لوستر انتخابی شما دارای کیفیت ساخت مناسب، زیبایی، رنگبندی جذاب و دارای تم کودکانه باشد.

لوستر اتاق کودک هر فضایی دارای موضوع و نوع خاصی از دکور است.در هر دکوراسیونی چه محل کار چه منزل آنچه که فضا را بیش از بیش زیبا و خاص می کند توجه کردن به تزیینات و جزییات ریز در فضاست .

گونه لوستر اتاق خواب، کدوم رو بخرم بهتره؟

اولی نکته که در گزینش لوستر اتاق خواب کودک می بایست در حیث بگیرید، هماهنگی رنگ لوستر با المان های گوناگون هر دور و اطراف بخصوص رنگ و بافت های جانور در چینش میباشد. در انتخاب لوستر کودک امروزی تا حد متعددی قابلیت آزادی کار دارید و میتوانید لوستر خویش را از بافت های متفاوت و هماهنگ با تم اتاق خواب نوزادتان تعیین نمایید، اعتنا داشته باشید که لوستر انتخابی شما صد رد صد با بعد ها فضایی اتاق کودکتان منطبق داشته باشد و لوستر شما زیاد وسیع و یا این که زیاد کوچک نباشد.

 

57400212 137624564024527 6154147663879328605 n

لوستر اتاق بچه معمولا سبک و سیاقی فانتزی دارا است. شما می‌توانید از لوسترهای طرح دار با تم شخصیت های کارتونی گزینه مناسبی برای چیدمان اتاق بچه خویش به کار گیری فرمائید. تعیین تم رنگی هماهنگ با چیدمان داخلی اتاق نوباوه در هنگام خرید لوستر فراموش نشود.

زمانی که این جزییات به خوبی در کنار سایر المان های فضایی بنشینند دکوراسیون خوبی خواهیم داشت.برای مثال درطراحی دکوراسیون اتاق کودک هر نوع لوستری را نباید انتخاب کرد.لوستری انتخابی می بایست هماهنگ با حال و هوای کودکانه باشد.

لوستر اتاق خواب را میتوانید با پرده، رو تختی و یا این که بقیه اکسسوری های مختص مو جود در فضای داخلی مثل آپاژور و دیوارکوب … هماهنگ فرمایید تا زیبایی فضای داخلی شما‌را دو چندان نماید.

4800dcc9 2460 4501 a17f 2bc5da6461a5

لوستر حیوانات اتاق کودک

کودکان عاشق حیوانات هستند.استفاده ازاشکال حیوانات می‌تواند موقعیت‌های متفاوتی برای کودکان فراهم کند. حیوانات باعث می‌شوند تا کودک با به‌کار گرفتن سبک خودگویی تفکرات و رازهایی شخصی برای خود داشته باشد. بنابراین انتخاب لوسترهایی با طرح حیوانات می تواند باعث شادی و نشاط و سرزندگی اتاق کودک شود.

ker 2 Untitled 3 3 Untitled 3 2

 

فضای مناسب و آرام اتاق کودک

فضای اتاق خواب کودک بهتر است ساده و آرامش بخش باشد، اما این موضوع باعث نمی شود که از عناصر دکوری این فضا غافل شویم.کاربردی ترین حالت دکوراسیون اتاق کودک ، دکوری است که همزمان با کودک رشد کند . با توجه به این نکته می توان لوستری را برای اتاق کودک انتخاب کردکه علاوه بر داشتن رنگهای زیبا وجذاب متناسب با رشد کودک نیازی به تعویض آن نباشد و بتوان از آن در هر زمانی استفاده کرد.

67C9A080 56EB 47D9 B8D6 CBBE2E60CE89 %D8%AA%D8%B2%DB%8C%DB%8C%D9%86 %D8%B3%D9%82%D9%81 %D8%A7%D8%AA%D8%A7%D9%82 %DA%A9%D9%88%D8%AF%DA%A9 3

رنگبندی اتاق نوزاد

رنگ یکی دیگر ازنکاتی است که در انتخاب لوستر مناسب برای اتاق کودک باید به آن دقت کرد. رنگ ها می توانند کودکان به ویژه آنهایی که کم توجه هستند و نمی توانند تمرکز کنند را تحریک کنند. کودکان به کمک رنگ ها یاد می گیرند ابراز احساسات کنند و اگر به آنها اجازه دهید به سلیقه خود رنگی برای اتاق و سایر وسایلشان انتخاب کنند، اعتماد به نفس بیشتری خواهند داشت و خلاقیت و احساسات بیشتری از خود نشان می دهند.رنگ ها می توانند احساسات کودکانی را که در ابراز عواطف و احساسات مشکل دارند، نشان دهند.

1 31

bedroom colors

تلفیق فضای داخلی و خارجی

گاهی اوقات شبیه سازی فضای خارجی در فضای داخلی می تواند برای کودکان بسیار جذاب باشد. ایجاد آسمانی پر ستاره در فضای اتاق می تواند به رویا پردازی کودکان کمک کند.

لمس نور ، همیشه برای کودکان جذاب بوده است.می توان چراغهای خواب را از بین سیستمهای مدرن نورپردازی انتخاب کرد

baby room stars

16 پاسخ

  1. سلام و ارادت به مجموعه نورینه…من از این مجموعه تا به حال 2 دیوارکوب خریداری کردم واقعا هم تو ارسال و هم تو بسته بندی بی نظیر هستید…مچکرم بابت این خدماتی که نورینه برای مشتری هایش در نظر میگیره و ما با خیال راحت خرید می کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *